Вход • Пиши • RSS | Календар • Капсули • Автори 804 • Статии 27640 • Коментари 1385 |
Предимства на дигиталният маркетинг пред традиционнияот 29-05-2022 12:17В миналото каналите за реклама не бяха много. Разчиташе се предимно на ТВ реклама, билбордове, реклама във вестници и списания, раздаване на флаери и маркетинг от уста на уста. В наши дни, обаче технологиите се развиха много бързо и с развитието на интернет възможностите за рекламиране нараснаха значително. Ако преди беше нужен голям бюджет за реализиране на маркетингов план, то сега с минимални средства могат да се постигнат много добри продажби. Предимството на дигиталният маркетинг пред традиционният е, че всеки може да рекламира своя продукт или услуга и то с малко парични средства. Вече е изключително лесно да се рекламира чрез платформи като Google Ads, Facebook Business Manager и в различни сайтове. Начините на рекламиране също са множество. Освен традиционните PPC и PPV, други начини да представите своя продукт/услуга е чрез платени или гост публикации, форумни подписи и коментари, и т.н. Въпреки, че дигиталният маркетинг предоставя много повече възможности и е достъпен за всеки един човек, има някои правила от традиционният маркетинг, които трябва да се използват и в онлайн среда, за да бъде успешна рекламната стратегия. В тази публикация за Маркетинг и Интернет маркетинг са представени някои основни понятия, които трябва да се знаят без значение от каналите за рекламиране, които сте избрали да използвате. Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 : автор : (гост) DAK • 0 коментара • 362 прочитания • 293 уникални таг : |