Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 30123 • Коментари 1430  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | хамали |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Опасният дефицит на витамин D

   от 12-02-2015 20:14 Опасният дефицит на витамин D : Jabse.InK (5.5/10) 466
Финландски учени от университета в Турку доказаха каква е връзката между дефицита на витамин D и сърдечно-съдовите заболявания.
Те са направили обстойно изследване с участието на 2148 доброволци, съобщават от meddaily.ru с позоваване на британски източници. При старта на изследването участниците били на възраст от 3 до 18 години. След години научен екип се срещнал с доброволците, когато вече били по на 30-45. Така било установено, че дефицитът на витамин D в детска възраст е причинил субклинична атеросклероза в зряла възраст. Субклиничната атеросклероза е скрита форма на заболяване на артериите. Както всички знаят, атеросклерозата е предпоставка за най-тежките сърдечно-съдови страдания.
Хората с дефицит на въпросния витамин за 25 години получавали изменения на кръвоносните съдове, за които в повечето случаи не си давали сметка. Установени били изменения в дебелината на вътрешната обвивка на сънната артерия – този показател е маркер за атеросклероза. Дефицитът на витамин D е бил коментиран самостоятелно, без да се търси връзка с други фактори за развитието на атеросклероза – показатели на липидите в кръвта, тютюнопушене, артериално налягане, физическа активност, спазване или не на диета, затлъстяване, социално-икономически статус.
Ако влошеното състояние на кръвоносните съдове вече е факт, има начин да се подобри тяхната еластичност и пропускливост. Това е хранителната добавка КАРДИНОЛ от COMPLETE PHARMA. Продуктът е препоръчан от lekuva.net като възможност за овладяване на хипертонията и намаляване риска от негативни инциденти с кръвоносни съдове на сърдечния мускул, белите дробове и главния мозък. Продуктът противодейства на свободните радикали, подобрява антиоксидантната защита, регулира липидните стойности в кръвта и постига общ оздравяващ ефект. Съдържа коензим Q10, екстракти от гроздови семена, гинко билоба, глог и готу кола, дрожди от червен ориз.
КАРДИНОЛ



автор : marta • 0 коментара • 1462 прочитания • 618 уникални

таг : кардинол от complete pharma www.lekuva.net сърце кръвоносни съдове дефицит на витамин D атероскл




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : пeтcтoтин ceдeмдeceт и дeвeт      


© Jabse 2026 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •