Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 30123 • Коментари 1430  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | хамали |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Ето как млякото ще спаси баба от рак!

   от 07-12-2013 21:55 Ето как млякото ще спаси баба от рак! : Jabse.InK (5.6/10) 492
Употребата на мляко намалява опасността от злокачествени заболявания при възрастните жени. Рискът при редовното му включване в менюто се редуцира с 60%, твърдят от medikforum.ru.
Американски учени са публикували тезата си за ползата от млякото в престижното издание American Journal of Clinical Nutrition. Обяснението им: ключова роля в антираковата профилактика играе калцият в съчетание с витамин D.
Американското изследване е продължило четири години. През това време са изследвани повече от 1000 жени на възраст над 55 години. Всички те били разделени на три групи: в първата давали на доброволките хранителни добавки с калций и витамин D, във втората само калций, а в третата – плацебо. Именно при тези опити било установено, че приемът на калций и витамин D намалява риска от рак с 60%, докато във втората група редукцията е била едва 47%.
В резултат на изследването учените са направили препоръка към възрастните жени – да включат в менюто си млякото. Отчетено е, че на 300 милиона американци близо 10 милиона са диагностицирани с различни форми на злокачествени заболявания и профилактиката е от изключително важно значение.
При необходимост от набавяне на калций и витамин D e възможно да бъде решен този проблем чрез приема на добър продукт от типа на хранителните добавки. Потърсете КАЛЦИЙ С ВИТАМИН D3 на SANCT BERNHARD. Експерти на www.lekuva.net информират подробно за цялостното положително въздействие на продукта. Доказано е, че три капсули от него съдържат такова количество калций, каквото бихме получили от един литър прясно мляко. Приемът на хранителната добавка подобрява състоянието на костно-мускулната система, оптимизира сърдечно-съдовата дейност и балансира имунната защита на организма. С особена сила това важи за жените в менопауза.
калций с витамин D



автор : marta • 0 коментара • 2011 прочитания • 643 уникални

таг : Sanct Bernhard калций с витамин D антиракова профилактика менопауза имунна система кости сърце




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : чeтириcтoтин и дeceт      


© Jabse 2026 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •