Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 30123 • Коментари 1430  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | хамали |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Червено вино и боровинки за по-добър имунитет

   от 18-09-2013 15:43 Червено вино и боровинки за по-добър имунитет : Jabse.InK (5.4/10) 406
Червеното вино и боровинките могат да ни предпазят от цял куп болести, като подсилят имунната ни система. Това заключение принадлежи на учени от университета в Орегон, САЩ.
Американските учени изследвали ефекта от 446 различни компоненти върху имунната система, описват от medikforum.ru. Два от тях се оказали с ключова роля: те си съдействат с витамин D и заедно повишават активността на гена САМР. Тази активност повишава и укрепва имунната защита и организмът става по-устойчив на редица болести. Особено важен компонент е ресвератолът, който се съдържа в червеното грозде/вино – счита се, че успешно се бори с рака и намалява опасността от болести на сърцето.
Орегонското изследване за първи път доказва защитния ефект, който постигат компонентите в сътрудничество с витамин D. Освен него съществена роля в аналогична посока играе съставката птеростилбен, съдържаща се в боровинките. За екстрактите от боровинка вече е известно, че могат да подобрят работата на сърцето и да смъкнат нивото на холестерола в кръвта.
Авторът на изследването Ейдриън Хомбарт признава, че е бил впечатлен от хармоничното въздействие на ресвератол и птеростилбен плюс витамин D, активиращо гена САМР и съответно постигащо мобилизация на собствената имунна защита. Резултатите от изследването са публикувани в списание Molecular Nutrition and Food Research. Има забележка, че всички обобщения се отнасят само до лабораторни наблюдения, следователно е рано да се правят препоръки за обновяване на действащите диети с вино и боровинки в името на подобрения имунитет.
Това звучи някак неуверено : а не за първи път се говори за ползата от червеното вино в много посоки, и боровинковите екстракти са с достойна за уважение практика в света на хранителните добавки. Ето – и продуктът на COMPLETE PHARMA “Екстракт от боровинки плюс” е горещо препоръчван като средство за подобряване на зрението и неутрализиране на симптоматиката при очни заболявания. Експертите на уважавания производител, представени от www.lekuva.net отбелязват, че тази хранителна добавка допринася за стимулиране на сърдечно-съдовата дейност и подобряване кондицията на опорно-двигателния апарат. Последното е възможно, защото боровинковият екстракт поддържа в добър баланс колагена в тялото и съдейства за неговия синтез и съхранение.
екстракт от боровинки от COMPLETE PHARMA



автор : marta • 0 коментара • 1072 прочитания • 521 уникални

таг : СOMPLETE PHARMA имунна защита зрение ЕКСТРАКТ ОТ БОРОВИНКИ ПЛЮС сърдечно-съдова система




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : двecтa пeдeceт и двe      


© Jabse 2026 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •