Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 30123 • Коментари 1430  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | хамали |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Може ли витамин D да ни предпази от диабет?

   от 23-10-2013 12:49 Може ли витамин D да ни предпази от диабет? : Jabse.InK (5.4/10) 416
Националният институт по здравеопазване на САЩ обяви началото на крупен проект, при който ще бъде извършен уникален клиничен експеримент. Целта му е да се докаже дали приемът на витамин D предпазва или забавя развитието на диабет от втори тип.
За експеримента са ангажирани доброволци на възраст над 30 години, за които е диагностицирано преддиабетно състояние.
В изследването ще участват 2500 човека, описват от medaily.ru. Известно е, че нивото на глюкозата в тяхната кръв е над нормата, но все пак не е достатъчно по стойност за твърда диагноза “диабет”. В по-стари изследвания вече е било констатирано, че витамин D намалява риска от диабет с 25% - и описаната група ще трябва да потвърди или отхвърли този извод. Здравните власти не бързат с обобщенията и са готови да изчакат надежден резултат с участието на достатъчно много пациенти.
Според плана на експеримента половината доброволци ще трябва да приемат дневно по 100 микрограма витамин D3, а останалите ще бъдат на плацебо. Два пъти годишно всички ще минават през контролни изследвания. Експериментът ще се провежда по технологията “двойно сляпо изследване”: нито пациентите, нито изследователите с малки изключения ще знаят кой какви точно хапчета гълта.
Изследването е планирано за четири години напред. Очаква се през това време заболяването да се отключи у достатъчно много от пациентите, за да се направят автентични наблюдения върху ролята на витамин D.
Както е известно, витамин D3 има изключително важна роля за човешкия организъм. Диабетният ракурс от функциите му е сравнително малко изследван, докато значението му за усвояването на калция и за нормалното функциониране на нервната система и балансираната психика е добре познато. В очакване на резултати от описания експеримент да не забравяме да се погрижим за здравите си кости и балансирани нерви с продукта на Sanct Bernhard – Калций + витамин D3! Пред прага на зимата това е един добър продукт за профилактика, който влияе позитивно и на сърдечно-съдовата дейност!
калций + витамин D



автор : marta • 0 коментара • 1062 прочитания • 507 уникални

таг : Sanct Bernhard калций и витамин D3 диабет сърдечно-съдова дейност




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : oceмcтoтин трийceт и дeвeт      


© Jabse 2026 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •