Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 30123 • Коментари 1430  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | хамали |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Царевичното масло вреди на сърцето – ето защо!

   от 13-11-2013 21:06 Царевичното масло вреди на сърцето – ето защо! : Jabse.InK (5.6/10) 138
Всички знаем, че диетолозите препоръчват растителните масла пред тези от животински произход. Но не всички растителни мазнини са полезни!
Растителните мазнини, които са богати на полненаситените мастни киселини Омега 6 – и в същото време не съдържат Омега-3, повишават риска от сърдечно-съдови заболявания. Пример за това дават царевичното и шафрановото масло, коментират от meddaily.ru.
Шафрановото масло намалява показателите на лошия холестерол, установиха учени от университета в Торонто. Въпреки това консумацията му повишава риска от летален изход поради исхемична болест на сърцето. Причината за това е редуцираното ниво на Омега-3, както показват експерименталните изследвания. Направени са серии от опити, при които на група доброволци било предложено да се откажат от животинските мазнини и да консумират шафраново масло. Всички участници в експеримента смъкнали холестерина си с 8 до 13%. В същото време клиничните изследвания алармирали, че е нараснал рискът от сърдечно-съдови заболявания. Цялата работа се оказва в това, че Омега-6 е в излишък, а Омега-3 не достига и този дисбаланс прави консумацията на растителните мазнини – включително шафраново и царевично масло – рискована.
Разбира се, има варианти да се погрижим за сърцето си по начин, съответстващ на естествените процеси в организма. Продуктът КАРДИНОЛ от COMPLETE PHARMA подобрява състоянието на сърдечно-съдовата система благодарение на състава си от растителни екстракти и коензим Q10. Кардинолът съчетава полезните оздравителни въздействия на биоактивните съставки от дрожди на червен ориз, гроздови семена, гинко билоба и глог. Мощен антиоксидант; хранителната добавка подобрява имунната защита на организма.
кардинол



автор : marta • 0 коментара • 500 прочитания • 246 уникални

таг : кардинол от complete pharma омега-6 и омега-3 царевично масло шафран




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : чeтириcтoтин трийceт и шecт      


© Jabse 2026 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •