Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 30123 • Коментари 1430  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | хамали |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Кои храни ни пазят от рак на пикочния мехур?

   от 13-06-2014 17:24 Кои храни ни пазят от рак на пикочния мехур? : Jabse.InK (5.6/10) 403
Учени от Хавайския университет наскоро откриха, че растителните продукти намаляват опасността от развитието на един от най-опасните видове рак: този на пикочния мехур при жени.
Споменатата научна работа е част от мащабно проучване, стартирало през 1993 година, уточняват от www.zdorowieinfo.ru. Това проучване изследва влиянието върху здравето на различни диетични фактори, фактори на околната среда, генетиката и начина на живот.
Изводите почиват върху данни, събрани от над 200 000 анкетирани. Те били наблюдавани в продължение на 12 години. През това време лекарите установили 581 случая на инвазивен рак на пикочния мехур. 429 от пациентите били мъже, останалите – жени. При цялостен анализ за факторите на въздействие лекарите стигнали до извода, че жените боледуват по-малко от това онкологично страдание, защото поддържат в менюто си висок процент плодове и зеленчуци. Особено категорично положителното въздействие на растителната храна се изявявало при храните с жълт и оранжев цвят – царевица, чушки, моркови, портокали. Жените, които на воля консумирали такива храни, намалявали риска от рак на пикочния мехур с 52%.
Потвърдена била още една научна хипотеза: витамините А, С и Е също намаляват риска от рак на пикочния мехур. И отново – категорично при жените. При мъжете подобна закономерност не била открита.
На практика проучванията доказват чрез фактология хипотезата за ролята на плодовете и зеленчуците за раковата профилактика. Не е известно единствено защо тази закономерност е така добре проявена при жените, и почти отсъства при мъжете.
Антираковата профилактика е нива с много неразорани терени. Очевидно растителната диета е нещо добро, стига храната да е качествена! Да подпомогнем имунната си система с още нещо: качествена хранителна добавка, която подобрява антиоксидантната защита на организма и балансира имунната система! Такъв продукт е ЕКСТРАКТЪТ ОТ СИБИРСКИ ЖЕНШЕН на COMPLETE PHARMA. Това е екстракт от растение, считано за отличен адаптоген; то позволява възстановяване на организма след преживян стрес, тежки инфекции и силни физически и емоционални натоварвания. От lekuva.net препоръчват продукта като възможност – още една – за базова антиракова профилактика.
сибирски женшен



автор : marta • 0 коментара • 1112 прочитания • 497 уникални

таг : сибирски женшен рак на пикочния мехур растителна диета www.lekuva.net complete pharma




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : oceмдeceт и oceм      


© Jabse 2026 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •