Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27630 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Защо е полезно да даваме оценка, да споделяме опит и да коментираме дадена стока или магазин онлайн?

   от 12-09-2021 13:40 Защо е полезно да даваме оценка, да споделяме опит и да коментираме дадена стока или магазин онлайн? : Jabse.InK (5.5/10) 183
I. Онлайн пазаруването днес взема връх в статистиките по брой покупки и похарчени суми в пазаруването изобщо. Безспорно, много по-често вече пазаруваме онлайн, отколкото във физически магазини. И пандемията съвсем не е единствената причина за развитието на подобна тенденция. Всъщност, онлайн пазаруването разполага с редица предимства. И освен удобството, бързината и страхотните отстъпки и специални оферти, можем да добавим и още един съществен плюс в онлайн пазаруването. Става дума за варианта предварително да направим бързо и лесно проучване относно това доколко надежден е даденият онлайн магазин, а също така и да намерим достатъчно количество оставени мнения и отзиви от реални потребители за конкретни стоки.
Даването на оценка за вече закупени продукти, както и за самия начин на извършване на поръчката, респективно на обслужването в магазина, доставката и следпродажбеното обслужване, тоест сервиз и евентуално използване на гаранцията, е изключително важен, дори ключов елемент в онлайн пазаруването днес. Според няколко проучвания в рамките на територията на България и целия ЕС потребителите в интернет са много по-склонни да оставят отзиви и коментари за магазини и техните стоки, отколкото преди. Това, разбира се, е в следствие на предоставената възможност да го правят по-бързо и лесно, а именно през интернет, тоест след пазаруване в интернет магазин. Защо обаче е важно да даваме оценка и да споделяме опит с останалите потребители, след като сме закупили определен продукт или сме използвали дадена услуга в конкретен онлайн доставчик? Причините са няколко, но ние ще ви изброим основните с надеждата да ви мотивираме и убедим да продължавате (ако вече го правите) да оставяте обратна връзка на магазините и за техните стоки, а ако не го правите – да започнете. Защото подобен навик е наистина полезен! И то за всеки! Ето и причините, поради които да се научите и вие да го правите:
- Този навик ви дава възможността да станете част от една нова общност. На практика, оставянето на отзиви ви приобщава към останалите, които го правят. С тези си действия вие се приобщавате не просто към аудиторията на даден магазин, но и към един нов приятелски кръг от хора с общи интереси, с които в последствие можете да комуникирате, обменяте идеи и дори да си помагате.
- Оставянето на мнения и отзиви е едно добро дело. Спомнете си последния път, когато се опитахте да намерите коментари за даден продукт, за който се чудехте дали да купите, или за определен магазин, за който нямаше никъде обратна връзка и ви изглеждаше подозрителен. По същия начин в момента някой някъде може би се надява точно вие да оставите мнение за един магазин, неговите артикули или изобщо качеството му на обслужване.
- На практика, оставяйки вашето мнение, вие мотивирате и останалите да го правят. Живеем в ерата на социалните мрежи, на харесванията, на вземането на отношение по всеки въпрос, на коментирането. Вашите коментари индиректно подбуждат и другите да оставят такива. В даден момент е възможно оставеното ви мнение за определен продукт в магазина да подтикне потребител да остави мнение за други продукти, за които по-късно ще търсите отзиви.
- Много често онлайн магазините поощряват потребителите да оставят мнения и отзиви. Става въпрос за наистина щедри и интересни методи на поощрения. Те пристигат под формата на награда, томбола, отстъпки, промо кодове и изобщо различни интересни специални оферти. За да ги получите – или поне възможността те да станат ваши – от вас се изисква единствено и само да бъдете искрени. Никой никога няма да ви накара (или поне не от надежден и лоялен към аудиторията си) да лъжете, да си измислите, да хвалите, без да имате основание за това. Просто трябва да разкажете в детайли или накратко за опита си с конкретния доставчик, неговия екип и артикулите, които сте си купили. За магазините е важно да събират обратна връзка от своите клиенти, затова и те са склонни да ви награждават за вашето мнение.
Най-добрият вариант е просто да използвате портали и станици в интернет, който професионалисти в насока пазаруване и са най-вече безпристрастни в тая насока.
Споделянето е най-прекият път към доброто общуване. А онлайн магазините днес все по-осезаемо залагат на директното общуване с потребителите и подобряване на комуникацията с аудиторията. Бъдете част от този приятелски и полезен процес!

Портали като например WWW.SUPERSDELKA.COM сформират общности от любители на пазаруването, които сами търсят, споделят, обсъждат и оценяват безпристрастно най-добрите промоции и оферти. Благодарение на преценката на такива общности и групи можете да намерите всички марки и продукти на най-добрата цена. Фокусът е върху честното и неподправено мнение на общността.
WWW.SUPERSDELKA.COM


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) SUPERSDELKA • 0 коментара • 498 прочитания • 397 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : дeвeтcтoтин дeвeдeceт и чeтири      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •