Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27651 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Как да сключим успешна сделка?

   от 19-11-2014 00:59 Как да сключим успешна сделка? : Jabse.InK (5.3/10) 290
Наличието на сайт и промотирането му не е достатъчно условие понякога за сключването на сделка. Освен самата реклама е важна и комуникацията с клиента.

Добрият търговец, може да продаде и „слон”, за който да получи съвсем реални пари. На пръв поглед всичко изглежда много просто. Ако нашият „слон” се радва на голямо търсене и го продаваме на оптимална цена, клиентът сам ще го купи. Но проблемът е следният: ние можем да сключим сделка само с конкретен клиент, който ще плати конкретна цена, от която ще отделим и нашата лична печалба и печалбата на фирмата. Всеки един индивидуален клиент се отличава със свои собствени индивидуални психоло. особ., както и индивидуална представа за жит. проблеми.

Клиентите обикновено възприемат нашата стока/услуга през призмата на собствените си лични характеристики. Понякога, обаче се случва така, че те не обръщат достатъчно голямо внимание на нашата стока, също така оценяват доста неправилно преимуществата й, освен това не виждат изгода, която по принцип биха получили придобивайки я. В този случай ни подминават, а пък ние сме тези, които като търговци, оставаме без очакваната печалба, на която по принцип сме разчитали.
Как да постъпим в подобна ситуация?

Първият вариант е да се откажем от извършваната търговия и да излезем от "ролята на търговеца" и да кажем „Тази работа не е за мен. Нека с нея се занимават тези, на които им харесва.”

Вторият вариант е да спрем да обръщаме особено внимание на т.н. „заблудени” клиенти, за които е ясно,че не разбират преимуществата на нашата услуга/стока, а също така и да разчитаме принципно на тези, които определено знаят какво желаят.

Третият вариант е да разучим различни методи, както и техники и разбира се похвати, които биха помогнали да намерим правилния подход към т.н. „заблудени” клиенти и ако е възможно, да ги "превърнем" в хора, които си мечтаят да придобият нашата услуга или стока или да си платят за услугата, която по принцип им предлагаме.

Третият вариант може да се смята за най-перспективен, тъй като ни позволява много значително да разширим своя кръг от реални клиенти, които биха били способни да осигурят просперитета ни. В същото това време, този път би изисквал от нас определени значителни творчески, а също така и интелектуални положени усилия. Все пак въпросните методи не се раждат в нашето съзнание просто така - от нищото. За да бъдат считани за „работещи”, би следвало да ги научим, също така да ги усвоим и разбира се - пригодим към дадената предлагана от нас стока, към нашия клиент и също така към нашите личностни особ. Понякога това може да се счита за доста трудно, затова и някои търговци по принцип ограничават перспективите си, като принципно избират "втория" вариант.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) • 0 коментара • 1181 прочитания • 287 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : чeтириcтoтин и дeвeтнaйceт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •