Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27399 • Коментари 1357  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Повече продажби - как?

   от 24-10-2014 11:14 Повече продажби - как? : Jabse.InK (5.6/10) 319
Рекламният бюджет и по-точно неговото определяне е от голямо значение. Всеки бизнес би могъл да получи страхотни резултати, при наличието на добър бюджет, чрез който да се правят Х продажби на година.

Някои компании разполагат с огромни бюджети, но това не означава, че малкият и среден бизнес, например е „вън от играта“. Те също имат шанс да успеят да реализират повече продажби посредством реклама.

Въпроса е как да се определи даденият бюджет?

Едно добро начало е да прочетете статията за рекламният бюджет във Валбонет. Също така, ние като съвети можем да ви кажем, че е важно да проучите каналите, чрез които можете да рекламирате и да изберете тези, при които съотношението ефективност-парични средства е най-добро.

Това съотношение означава, че вие ще сте избрали най-изгодните възможности за реклама от парична гледна точка, които въпреки своята „евтиност“ (ако можем така да се изразим), носят големи ползи, изразени във възвръщаемостта на направената инвестиция.

Едно от най-добрите решения, които отговарят на тези неголеми поставени цели е рекламирането онлайн. То от своя страна се диференцира в няколко подобласти на интернет реклама – като всяка от тях си има своите предимства или недостатъци.

Например, при някои видове като афилиейт маркетинга, например, не е нужно да давате никакви парични средства, за да бъдат привлечени потребителите! Това е задача на компанията, предлагаща такъв маркетинг. Вие като собственик на бизнес, който предлага продукти или услуги ще заплати предварително договорена сума на компанията предлагаща такава услуга едва след като даден потребител чрез техен линк направи продажба. В този случай им заплащате договорената комисионна и получавате своята част от продажбата.

Друг вариант би бил PPC реклама, при която се плаща за всеки доведен посетител в сайта. Това е един от най-използваните и ефективни методи.

SEO оптимизацията също е изключително популярна, защото чрез нея, получавате като посетители тези интернет потребители, които действителност се интересуват от продукт или услуга като предлаганите от вас и са направили търсене в Google, свързано с вашият сайт.

Има още много начини за реклама в интернет, така че отделянето на рекламен бюджет за интернет реклама е едно изключително добро решение за всеки бизнес, което е пряко обвързано с увеличаване на продажбите.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) Николина • 0 коментара • 1298 прочитания • 292 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : двecтa пeдeceт и чeтири      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •