Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27651 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Google Carousel за локално търсене продължава да е извън контрол

   от 14-07-2014 15:19 Google Carousel за локално търсене продължава да е извън контрол : Jabse.InK (5.5/10) 293
Преди около една година Google уведоми всички заинтересовани, че внедрява Local Carousel за локалното търсене. Общността от специалисти, които се занимават със оптимизация, започнаха да създават хипотези за промяната на локалното търсене, която предстои. Тогава стана ясно, че снимката на локацията в Carousel ще бъде от същетвено значение.

Започването на проблемите

Не отне много време на специалистите, които се занимават с локално търсене, да разберат кой е най-големият проблем на Carousel – собствениците на бизнес нямат контрол на снимките, които са на показ. Имаше наистина големи дискусии относно това, че не е може да се избира вариантът на умалена снимка (б.а. thumbnail). В един момент дискусиите утихнаха, но промени във функциите така и няма. В края на миналата годна от търсачката започнаха тихо да играят с варианти около снимките.

Промените, които търсачката започна да прави, продължиха в следващите шест месеца. Бизнесът, който се интересуват от локалното търсене, забеляза промените в снимките си. Въпреки това все още не са в състояние да изберат снимката, с която искат да се асоциира бизнесът им, по отношение на локалното търсене. Това се случва, въпреки че от Google са наясно какво значение имат снимките за кликовете в локалното търсене.

Представянето на Local Carousel

В началните дни на представянето на функцията за локалното търсене умалените варианти на снимката бяха просто първите изображения, които са качени на страниците на бизнеса. Възможно е източникът на тези снимки изобщо да не е била компанията. Това доведе до някои много интересни парадокси, що се отнася до снимките за локалното търсене.

В края на годината Google започна да променя снимките. Това бяха промени в локалното търсене, които засегнаха основно страниците на хотели и ресторанти. Всички те имаха на разположение снимки от интериора на профилите си. Нямаше никакви други следи за критериите, по които е била подбрана снимката.

Преди няколко месеца Google започна да сменя интериорните снимки на бизнесите, за които стана дума преди малко. Изглежда интериорните снимки бяха показали по-добри резултати по отношение на локалното търсене. Те имаха възможност да представят атмосферата в ресторантите и хотелите. Снимките от екстериора не помагаха толкова на резултатите от локалното търсене. Причината за това беше липсата на детайли.

Липсата на контрол

И така, в случай, че вашият бизнес е в резултатите на Carousel и не можете да контролирате снимката, какво следва да се направи. Според Google най-добрата опция, която стои пред всеки собственик на бизнес в локалното търсене, е да изтрие всички снимки от профила си. Следва да се добавят нови снимки, като тази, която искат да излиза на профила в Carousel, трябва да бъде качена първа.

В повечето от случаите Google премахва снимките, които са качени от потребители на локалното търсене от Carousel. Това е донякъде успокояващо за собствениците на бизнес, защото премахва заплаха за търговската марка.

Тестове

В момента Google тества снимките на интериор и екстериор на ресторанти и хотели, които разчитат на локалното търсене за маркетинга си. Все пак, докато търсачката не обяви ъпдейта официално, всички промени за локалното търсене ще се правят по описания в предния абзац начин.

В случай, че Google избира снимката на принципа на генератор на случайни числа, то всички собственици на бизнес, които искат да се възползват от локалното търсене, имат само един ход пред себе си. Те могат да качват само снимките, които са подходящи за Carousel. Освен това, те трябва да обръщат и внимание на това как изглежда снимката след като е намалена и отрязана. Никой собственик на бизнес не иска да плаши или озадачава потребителите, които използват локалното търсене.

За автора: Атанас Вълчев е SEO специалист в СЕО Пал с над 4 години опит. Той се интересува предимно от локално SEO. В СЕО Пал той помага на клиенти с използването на услуги като Google My Business и други.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : Атанас Вълчев • 0 коментара • 917 прочитания • 326 уникални

таг : google carousel локално търсене локално SEO Google My Business маркетинг




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : триcтa дeвeдeceт и двe      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •