Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27636 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Как да планирате, създаванена фирма за хамалски услуги

   от 14-12-2023 16:43 Как да планирате, създаванена фирма за хамалски услуги : Jabse.InK (5.6/10) 59
Планирайте:
Фазата на планиране е най-важният аспект за осигуряване на солидна основа за успеха на вашата хамалска фирма - така че не я пропускайте! Планирането на разходите, пасивите, рисковете и неочакваните обстоятелства, свързани с това да бъдеш собственик на бизнес. Ще гарантира способността ви да разпространите и популяризирате отговорно марката си, след като станете утвърден предприемач на индустрията за преместване.

Цена:
Важно е да планирате всички аспекти на управлението на компанията, за хамалски услуги София и колко ще ви струва всеки от тях. Може да бъде полезно да разделите разходите си на първоначални и текущи разходи.

Първоначалните разходи включват неща като:
Разходи за превозно средство:- ще купите ли камион за преместване (или няколко), или ще наемате под наем?
Разходи за оборудване: включително колички, кашони, колани за пренасяне и опаковъчни материали.
Разходи за офис консумативи и услуги: включително принтери, WIFI, бюра и визитни картички.
Складови разходи: предлагане на клиенти за краткосрочно или дългосрочно складово пространство или съхраняване на преместване на фирмено имущество.
Текущите разходи включват неща като:
Заплати и данъци върху заплатите на служителите.
Офис пространство за управление на вашия бизнес с преместване.
Поддръжка на автомобила и такси за гориво.
Различни застрахователни покрития за неочаквани събития.
Маркетингови разходи, рекламни материали, включително печат, медии и платена реклама.
Финансови съображения:
В зависимост от вашата ситуация може да има различни финансови опции, които могат да ви помогнат да започнете.

Преди да започнете да работите като хамалска компания, ще трябва да се регистрирате в търговския регистър. След това ще трябва да отворите фирмена банкова сметка и кредитна карта. Важно е да разделите вашите бизнес и лични сметки и активи, което също ще помогне за опростяване на вашето счетоводство.

Лицензиране и застраховка:
Изискванията за лиценз зависят от локацията на вашата компания и дали планирате да работите в държавата или извън нейните граници. Потвърдете специфичните си изисквания за лиценз и регистрация в Министерството на транспорта на вашата държава. Някои хамалски компании трябва да кандидатстват за DOT номер.
Когато установите своя бизнес като юридическо лице, вие защитавате себе си от това да бъдете държани отговорни, ако някой се опита да съди вашата хамалска фирма. Уверете се, че фирмените ви активи остават защитени, като добавите застрахователно покритие за хамалската си компания.

Типичните видове застраховки включват:

застрахователно покритие за отговорност
застраховка на МПС
застрахователно покритие на товара
Политики:
Политиките, които задавате, трябва да защитават вашата хамалска компания, като включват всички значими потенциални инциденти.
Ето примери какво може да бъде включено във вашите правила и условия:

Политика за анулиране
Минимални часове за премествания
Специфични правила за преместване на тежки или чупливи предмети
Протоколи за COVID-19
Задължителна от държавата информация или PDF брошури
Забележка: също така е важно изрично да посочите във вашите правила и условия, че всичко, което не е включено в имейла за потвърждение, подлежи на допълнителни разходи.

Служители:
Можете ли да наемете вашите приятели и семейство? Разбира се, но не го препоръчваме. Ако нямате надеждна помощ, когато е необходима, може да бъдете принудени да се откажете от бизнеса или да пропуснете крайните срокове. Наемането и обучението на служители ще ви даде възможност да увеличите мащаба на хамалската си компания. Като предоставите повече внимание и поглед върху работата, но това е процес, който отнема време.
Директорите на вътрешните продажби на големите компании съобщават, че прекарват средно 33 часа седмично в интервюиране и назначаване на нови служители и след това още 30 часа седмично в обучение на новите им служители! Да, процесът на наемане отнема много време, но времето, инвестирано в намирането на правилните хора за работата, ще ви се отплати десетократно, като ви позволи да отделите повече време за фокусиране върху стратегическите си планове.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : Попътрн Вятър • 0 коментара • 168 прочитания • 127 уникални

таг : хамали хамалски_услуги хамали_цена хамали_заплащане пренасяне_рекламни_материали




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : двecтa трийceт и двe      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •