Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27404 • Коментари 1357  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Маркетингов план

   от 26-03-2021 08:01 Маркетингов план : Jabse.InK (5.6/10) 233
„Можеш да знаеш къде отиваш, само ако знаеш къде си бил.“ Легендарният режисьор на документални филми Джеймс Бърк спомена историята, но този цитат лесно се отнася и за маркетинга.

Маркетингов план без тест за интернет маркетинг води до загуба на пари за ненужни инициативи и пропуски в стратегиите. Често пъти маркетолозите не правят задълбочен анализ, защото това е страшен и отнемащ време процес.

Ежедневната тясна работа с маркетинга затруднява обективното представяне къде се намирате. Тази статия ще ви помогне да очертаете план за това как да измервате присъствието си онлайн и да оптимизирате усилията си.



Общи въпроси

Преди да решите конкретни проблеми, помислете за маркетинговата си стратегия като цяло. Ако маркетинговият план няма цел или не е точен, тогава е безполезно да се фокусираме върху подобряването на определени инструменти.

Въпросите на този етап може да изглеждат твърде прости. Но внимателният им поглед ще ви помогне да видите истината за вашия бизнес и / или маркетингова стратегия.

1. Какво е текущото състояние на вашия бизнес?

2. Как влияе вашата маркетингова стратегия на вашия бизнес?

3. Какви бизнес цели очаквате от подобрения маркетинг?

4. Как изглежда успехът за вашата компания?

5. Как може маркетингът да допринесе за този успех?
За да се настроите към успеха, трябва да го дефинирате. Подробният план за действие изисква ясно разбиране на критериите за успех. Трезвата оценка на състоянието на нещата е от съществено значение, тъй като всички бъдещи усилия ще бъдат съпоставени с този основен стандарт.

Следващата стъпка е да определите как маркетингът ще повлияе на крайния резултат. В крайна сметка това е единствената маркетингова функция. За да оцените стратегия и план за развитие, трябва да разберете как маркетингът взаимодейства с бизнеса.

SWOT анализ

Всеки основен маркетингов курс подчертава този класически инструмент за бизнес оценка. SWOT е разделен на четири категории: Силни страни, Слаби страни, Възможности и Заплахи.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) • 0 коментара • 766 прочитания • 503 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : пeтcтoтин трийceт и oceм      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •