Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27585 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Защо някои парфюми са по-скъпи от други?

   от 25-03-2021 12:45 Защо някои парфюми са по-скъпи от други? : Jabse.InK (5.6/10) 236

Парфюмите по принцип са малки количества ароматни масла, които са разтворени в някаква течност, тъй като тези масла са силно концентрирани и не могат да се нанасят директно.Разтворителите обикновено са вода или алкохол в зависимост от типа парфюми.


Съставките използвани за тяхното производство могат да бъдат естествени, изкуствени или комбинация от двете. Освен марката, съставките са другото първостепенно нещо при определяне цената на парфюма.


По принцип всички маркови парфюми Prouve съдържат естествени съставки. Когато в съдържанието на един парфюм присъстват скъпоценни етерични масла, като жасмин, розово масло, сандалово дърво и др. е напълно нормално цената на този продукт да е по-висока от обичайното.


Производителите си начисляват справедливата според тях премия за качеството на продуктите, които са вложили. Независимо дали става въпрос за мъжки парфюми или женски парфюми високата цена винаги е гаранция за естествения произход на съставките.


Изкуствените материали излизат по-евтино на производителите и от там се отразяват и на цената на крайния продукт. Затова не очаквайте в парфюм закупен от битака да откриете розово масло например.


Друга причина някои парфюми да са по скъпи от други е това, че някои от световно известните марки пускат лимитирани серии от някои свои модели. Тези лимитирани серии не са по джоба на всеки, но ако си закупите такъв парфюм имате предимство, че освен вас много малко хора биха използвали същия аромат.


Лимитираните серии могат да предлагат, както уникален аромат, така и уникална опаковка на парфюма. Например шишенцето може да е позлатено или да съдържа някакви скъпоценни камъни.


Маркетинга и рекламите са друг важен аргумнт при определянето на цената. Големите фирми изразходват десетки милиони за реклами и промоции всяка година и този разход няма как да не се отчете в цената на парфюма.


Те искат да се наложат в световен мащаб, а това наистина излиза скъпо. Малките фирми от своя страна обикновено се пласират на локални пазари и това намаля разходите им за маркетинг и реклама.



Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) petela • 0 коментара • 774 прочитания • 547 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : чeтириcтoтин oceмдeceт и дeвeт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •