Jabse Ink Home
803 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 803 • Статии 22470 • Коментари 1073  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна | себепознание |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Новите тенденции при доставка на храна за вкъщи

   от 13-07-2020 13:00 Новите тенденции при доставка на храна за вкъщи : Jabse.InK (5.8/10) 53
Големите играчи на пазара на доставка на храна за вкъщи завоюваха огромни дялове с технически нововъведения и маркетинг стратегии. За да преборят конкуренцията и да задоволят постоянно променящите се изисквания на клиента, те също се развиват неспирно. Вижте кои са тенденциите при доставчиците за 2020 г. и занапред в бъдещето, които се очаква да се осъществят.

МИЛЕНИЪЛИТЕ КАТО КЛЮЧОВ ФАКТОР ПРИ ПОРЪЧКА НА ХРАНА ЗА ВКЪЩИ

Милениълите са приоритетната целева публика на доставчиците на храна за вкъщи по една-единствена причина. Те просто харчат най-голям дял от бюджета си за готови ястия в сравнение с останалите поколения. Живеят на висока скорост и затова са по-склонни да ядат в заведения за бързо хранене или да поръчват за дома. Също така поръчват все по-здравословни ястия.

Поколенческият доклад на Technomic сочи, че трима на всеки петима милениъли разчитат на покупка на вече сготвена храна и носене до прага им. Тази генерация има по-високи изисквания за онлайн пазаруването на ядене: лесно поръчване, бърза доставка, чекаут в една стъпка, игровизация и още. За да задоволят претенциите им, доставчиците едва смогват да измислят все нови и нови канали за поръчка и начини за доставка.

НОВИ КАНАЛИ ЗА ДОСТАВКА НА ХРАНА ЗА ВКЪЩИ

Близо 2/3 от клиентите са склонни да отказват дигитална поръчка на храна за вкъщи, ако тя е бавна и объркана. Затова и платформите за доставка се стремят към опростяване на онлайн системите си и разширяване на каналите за поръчване. Това важи във всички възможни посоки: социални медии (дори Туитър), виртуални асистенти, смарт устройства, коли и т.н.

Поръчка с виртуален асистент

Доста от компаниите създадоха свои ботове за Facebook messenger. Така клиентите могат да им пращат съобщение с исканата храна за вкъщи само с една дума или емоджи. Ботовете пък могат да им отговарят например с питане за ваучер или предложение за топ оферта. Grubhub и Just Eat интегрираха в системите си Алекса – виртуалния асистент на Amazon. Тя приема поръчките гласово и изпълнява още куп спомагателни функции.

Поръчка със смарт устройства

Всяка година се продават по над 150 млн. смарт часовници по света. Затова и много от платформите за доставка на храна за вкъщи се интегрираха със смарт устройствата на Android и Apple. Само с няколко клика на китката си можете да поръчате, а вече и от своите смарт телевизори, докато си лежите и отморявате. Също и през дисплея на колата, докато шофирате (пак гласово с цел безопасност).

Поръчка… с очите

Някои компании пуснаха дигитално меню, което чете мислите на клиентите. Е, не буквално де… Шведите от Tobi Technology например събират данни от движението и фокусирането на очите ви, докато четете менюта. Така правят автоматични предложения за съставки във вашата храна за вкъщи. Само за 2,5 секунди може да се подбере оптималната комбинация за вас от хиляди възможни. Не, това не е научна фантастика, а новата реалност в поръчването на ястия.

МОДЕРНИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ДОСТАВКА НА ХРАНА ЗА ВКЪЩИ

Доставчиците на храна за вкъщи вече не се чувстват ограничени да залагат само на човешка работна ръка. Те могат значително да увеличат бързината на доставяне и да снижат операционните си разходи с ползването на различни технологически нововъведения.

Доставка с роботи

Развитието на изкуствения интелект води до появата на самоуправляващи се коли и роботи. Just Eat и Starship Technologies например пуснаха във Великобритания движещи се по паветата дроиди. Те обхождат радиус от 15 км със скорост до 6 км/ч и са навигирани от камери и GPS сигнал. При пристигане до клиента той получава доставката си след въвеждане на код. Yelp Eat24 пък пусна в САЩ със съдействието на технологичния стартъп Marble роботи с размера на копирна машина. Те ползват камери, лидарни сензори и 3D градски карти с висока резолюция. Така определят най-ефикасно маршрута си и избягват сблъсъци с пешеходци, домашни животни, колела и други.

Доставка с дронове и парашути

Доставянето на храна за вкъщи с дронове започна през 2012 г. в Сан Франсиско, САЩ, а през 2013-а се пренесе и във Великобритания. Те са по-бързи заради избягването на задръстванията и светофарите, както и заради по-директния си маршрут по въздух. В австралийския град Мелбърн пък започнаха да докарват сандвичи до поръчителя с помощта на… парашути. Клиентът просто трябва да очаква ястието си в определена точка в определено време. Отгоре на това той се забавлява с хващането на храната си, а доставчиците занижават разходите си.

НОВИ НИШИ В ДОСТАВЯНЕТО

Доста от компаниите, доставящи храна за вкъщи, са се фокусирали върху една определена ниша. Някои се обръщат например към вегани, други към любители на бургери или пица. Днес тенденциите обаче сочат към сваляне на тези граници.

Сред набиращите скорост ниши са мобилните приложения за използване докрай на хранителните излишъци. Те помагат на ресторанти и супермаркети да се освобождават от отпадъците си и ги прехвърлят на занижени цени към хора в нужда. Купуването онлайн на храна за вкъщи за домашните любимци е друга нова ниша, особено при родители и милениъли. Концепцията за виртуална кухня също.

УГОЛЕМЕНА И ВИРТУАЛНА РЕАЛНОСТ

Уголемената реалност (аugmented reality – AR) и виртуалната реалност (virtual reality – VR) се превърнаха във вълшебна пръчица. С тези оръжия компаниите освежават своите маркетинг кампании, разширяват масовата осведоменост за своята марка, покачват продажбите и дори правят виртуални тренировки на своите служители.

ПОРЪЧКА НА ХРАНА ЗА ВКЪЩИ С КРИПТОВАЛУТИ

Възходът на блокчейн технологиите изведе на преден план нова ниша: поръчка на храна за вкъщи с криптовалути. По този начин компаниите могат да елиминират измамите и да подобрят генерално процеса по поръчване. Клиентите пък не са ограничени към една-единствена опция за плащане.

ГОЛЕМИТЕ ДАННИ

Големите данни (Big data) помагат за революцията в доставката на храна за вкъщи, правейки я максимално ефикасна. Сред събираните, анализирани и използвани данни се включват:

- пътен трафик;
- влияние на външната температура върху храната;
- влияние на пазарните тенденции върху консумацията;
- история на покупките на клиента;
- артикули в кошницата в настоящия момент;
- ревюта и коментари в социалните медии;
- споделени постове на клиенти в социалните мрежи и още.

С цялата тази информация компаниите с точност преценяват времето за доставка и емоциите на клиентите. Също така моментално реагират на оплаквания и персонализират офертите си.

ЗА ФИНАЛ

В очакване на навлизането на тези свръхмодерни технологии на българския пазар все пак има една голяма утеха за вас. Бързината на доставка на храна за вкъщи на VICTORIA си остава подобна на тази, извършена с дрон, парашут или дроид. Нашите екипи са отлично екипирани, за да докарат право на прага ви поръчаното от вас ястие за нула време.

По-бързо, по-изгодно и с по-добро изживяване на клиента, докато се развиваме непрестанно заедно: това е било и ще бъде винаги нашето предложение. Ръка за ръка, обаждане след обаждане и клик след клик – винаги ще имате вкусна, топла и прясна храна от нас.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : Monko • 0 коментара • 357 прочитания • 13 уникални

таг : храна за вкъщи




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : триcтa чeтириceт и oceм      


© Jabse 2021 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •