Мястото на рекламата в комуникационната политика на фирмата. Същност и функции на съвременната реклама.
от 24-05-2020 00:20Мястото на рекламата в комуникационната политика на фирмата. Същност и функции на съвременната реклама. : Jabse.InK(5.5/10) 200 Могат да се създадат и междуличностни проблеми в отношенията на РА и рекламодателите. Сменянето на РА по приятелски прични все още се наблюдава. Често когато определена фирма сменя своя директор, се сменя и РА, която я обслужва. Всеки предпочита да използва утвърден опит, а не да рискува.
Важна част от цялостната политика на РА е търсенето на нови клиенти. Това е стратегически въпрос. Първо агенцията треябва да реши колко голяма трябва да бъде тя. Пропускането на конкурс говори за хаотичност. РА трябва да е наясно с това какъв тип клиенти търси, от коя сфера и с какви х-ки. Някои големи РА в САЩ използват за презентации 500 000$ годишно. Агенциите, които нямат такива средства трябва да разполагат с хора, убеждаващи, общителни, добронамерени. В рекламата личното обаяние е от голямо значние. Изт
Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 : автор : (гост) • 0 коментара •
782 прочитания • 282 уникални