от 17-05-2020 23:11 Анализ на маркетинговата стратегия на фирма : Jabse.InK (5.2/10) 230Първо ми позволете да кажа няколко думи за самата фирма и нейната дейност. Фирмата предлага разработка на професионални web продукти, една от малкото компании, които предлагат абсолютни готови сайтове и готови web решения в страната. Идеята ,е че сайтовете се представят не като услуга, а като полуготови продукти, който са предварително изготвени и са лесно приспособими към спицификите и изискванията на всеки бранш в бизнеса.
В ситезиран, сбит варинат ще се опитам да защита пред вас тезата , че въпреки световната икономическа криза и в частност неблагоприятната икономически климат в България, силната конкуренция и отчасти пренаситеният пазар, този бизнес при умело разработване на маркетинг микса може да бъде успешен и печеливш.
Отчитайки ресурсите на фирмата и различните маркетингови цели, които тя си постявя, защитавам идеята, че най-подходяща стратегия за разработването на нейния маркетингов микс е стратегията на диференциран маркетинг. Както знаем характерното за тази стратегия, е че компанията, която я използва, разработва специален маркетингов микс за всеки отделен пазарен сегмент, в рамките на нейния целеви пазар. За реализирането на целите на фирмата си поставих следните основни задачи: - Предоставяне на не чак толкова голямо разнообразие от услуги , но за сметка на това с високо качество , ниски цени и добро сервизно обслужване.
Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 : автор : (гост) • 0 коментара •
813 прочитания • 391 уникални
таг :
|
|