Jabse Ink Home
801 
 Ink Home • Jabse • Jabse News • Jabse Mail • Top 1M
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 801 • Статии 21190 • Коментари 945  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | бижута | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна | себепознание |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Общи принципи в проект за в сферата на счетоводни къщи, адвокатски кантори, нотариални    от 15-05-2020 18:46 Общи принципи в проект за в сферата на счетоводни къщи, адвокатски кантори, нотариални : Jabse.InK (5.1/10) 7
Общи принципи в проекта част доставчици.

Предлаганите услуги ще бъдат в сферата на счетоводни къщи, адвокатски кантори, нотариални - частни практики и друг тип крайно измерими дейности.

Поради факта че „on-line” платформата се явява посредник на предлаганите от доставчиците и наеманите от клиентите бизнес услуги се налага - доставчиците с които „Ултра Офис Клъстер” има сключени договорени отношения да разполагат с “on-line” интерфейс за вписване, и водене на график на предлаганите от тях посредством “on-line” платформата бизнес услуги. Стриктното водене на графика от страна на доставчика е изключително важна част от политиката на „Ултра Офис Клъстер” тъй като при заявяване на бизнес услугата от страна клиента за конкретен ден и възможен часови диапазон няма друг контролен механизъм освен графика че услугата може да бъде заявена за изпълнение! Лошото водена на графика от страна на доставчика е автоматична предпоставка от страна на клиента за рекламация на заявената от него услуга.

Предвиденият модул в „on-line” бизнес платформата за следене и водене на търговска политика позволява тя да бъде индивидуална към всеки един от доставчиците с който „Ултра Офис Клъстер” има договорени отношения за предлагане от негово име на съответните бизнес услуги. Индивидуалната търговска политика подразбира и отделен ценоразпис на предлаганите услуги от всеки един доставчик с който „Ултра Офис Клъстер” има договорени отношения. В зависимост от типа на предлаганите от доставчика бизнес услуги те ще бъдат присвоени към съответният раздел в „on-line” бизнес платформата. Всеки един доставчик сам ще определя посредством съгласието на „Ултра Офис Клъстер” продажните цени на предоставяните от него услуги. В зависимост от търговската политика и правата за достъп всеки един от доставчиците ще може да създава документи в „on-line” платформата за изплащане на възнаграждения от „Ултра Офис Клъстер”, за извършени бизнес услуги към клиенти ако към тях няма възражения в срок минимум от тридесет дни.
Целта е да отпадне ангажимента на ”Ултра Офис Клъстер” по вписване на насрещните фактури към „Ултра Офис Клъстeр” в „on-line” бизнес платформата, и единствено „Ултра Офис Клъстeр” да има ангажимент те да бъдат разплатени (в първият етап на проекта само да бъдат закривани) ако няма възражение от страна на клиента. При разплащане със съответният доставчик ще бъде удържан предварително договорен комисион за „Ултра Офис Клъстер” заложен като процентна отстъпка от продажната цена на бизнес услугата към „Ултра Офис Клъстер”.
*Възможна е опция комисиона да бъде начисляван още при генериране на фактурният документ от страна на доставчика!
При набора на фактурни документи от „on-line” интерфейса на доставчика, към бизнес платформата с получател „Ултра Офис Клъстер” и с цел улеснение на доставчика ще бъде достъпен интерфейс, през който одобрените за изплащане услуги по които няма възражения в период минимум от тридесет дни могат автоматично да бъдат генерирани в фактурен документ. Условието за генериране на фактурен документ ще е да бъде присвоен изходящ фактурен номер на самият доставчик, датата на документа по подразбиране ще е текущата.

*Посредством „on-line” интерфейса всеки един доставчик ще има достъп до справочна информация за:

-Заявени услуги за период.

-Извършените от него услуги за период към съответен клиент.

-Сума на извършените услуги за период към съответен клиент.

-Статус по извършените от него услуги за период (има ли възражения по тях).

-Възможна сума за фактуриране към ”Ултра Офис Клъстер” въз основа на извършени услуги за период към клиенти.

-Достъп до форум модула за отговор по коментари на извършени от доставчика услуги.

3.1.3. Общи принципи в проекта част администрация/офисна част.
Поради факта че „on-line” платформата се явява посредник на предлаганите от доставчиците и наеманите от клиентите бизнес услуги се налага предварително договорените търговски политики със съответният доставчик да бъдат стриктно заложени в платформата. При сключване на договорни отношения с всеки един доставчик, през административният панел на „on-line” платформата и модула за управление на индивидуална търговска политика съответният документ да бъде сканиран, и прикачен с линк към профила на доставчика в платформата който трябва да бъде създаден предварително. Сканираните документи ще се съхраняват локално на сървър на „Ултра Офис Клъстер”, който трябва да бъде достъпен за служителите от офисната част на „on-line” бизнес платформата.
При залагането на профила на доставчика е необходимо да бъдат вписани предлаганите от него бизнес услуги със съответните негови продажни цени, ако бизнес услугите като вид не са налични в платформата те ще трябва да бъдат създадени като нови.
*Възможно е да бъдат организирани пакети от бизнес услуги и да бъдат предложени по този начин на клиентите!
Съответните предлагани услуги от доставчика трябва да бъдат разпределени в съответните раздели/категории на „on-line” платформата към които принадлежат. При въвеждане на продажните цени на бизнес услугите трябва да бъде заложена и съответната политика за комисион на „Ултра Офис Клъстер”. Също така към създаденият профил на доставчика трябва да бъде заложен и срок определящ разрешението за изплащане на извършените от него услуги. Според политиката на „Ултра Офис Клъстер” плащанията към всички доставчици ще се извършват минимум след тридесет дни от датата на извършване на услугата (плащането и от страна на клиента) и при липса на възражения от страна на клиента.
При подадени възражение от страна на клиента „Ултра Офис Клъстер” ще прецени дали да върне заплатената от клиента сума или ще образува комисия която да проучи проблема. Възможно е бизнес услугите предварително да бъдат застраховани, като целта на застраховката е да обеспечи връщането на сумата към клиента при неизпълнение на услугата на доставчика.

Източник: http://creditportal24.com


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) • 0 коментара • 48 прочитания • 2 уникални

таг :

Потърси Общи принципи в проект за в сферата на счетоводни къщи, адвокатски кантори, нотариални в Интернет




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : чeтириcтoтин и пeтнaйceт      


© Jabse 2020 • Jabse Витрина • Анонимно търсене • Whois разузнаване • Pulsator • Prikachi : снимки • Platnata • SEO състезание