Jabse Ink Home
802 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 802 • Статии 21470 • Коментари 1037  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | бижута | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна | себепознание |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Цели за изпълнение на ремонт на хотел

   от 13-05-2020 11:47 Цели за изпълнение на ремонт на хотел : Jabse.InK (5.4/10) 34
Целите са базата да бъде разработена по предназначение, да се предлагат нови, атрактивни пакет услуги, да се наложи гъвкава ценова политика и нова програма за мотивация на персонала, да се утвърди имиджа на хотела, да се стимулират продажбите.
Формирането на целите очертава параметрите на бъдещите ни действия спрямо пазара. То поставя изискването за яснота към желаните резултати в краткосрочен, средносрочен и дългосрочен план. За да стимулира развитието, всяка една цел трябва да отстрани съществуващите недостатъци, да бъде разбрана от персонала, да може да бъде количествено измерима, да предполага контролиране, да бъде йерархизирана по значение и приоритет. Основни цели са постигане на следните крайни резултати:
Реализиране на печалба, увеличавайки продажбите.
Хотелът да просъществува във времето и да се развива, т.е. продуктът да не остарява и да не загубва пазарни позиции.
Да се подобри търговската стратегия - чрез ефективна реклама
Да се създаде мрежа от партньори за стимулиране на продажбите
Да се модернизира обзавеждането чрез внедряване на нови технологии
Системно да се реконструира М Т Б
Да се подобри качеството на услугите и на контактите между персонала и клиента
Системно обучение и квалификация на персонала
Да се мотивира персонала за развитието на хотела
да се увеличи количеството и качеството на предлагания продукт
да се повиши качеството на трудовия живот
да се изпреварва поведението на конкуренцията
да се задържа професионално пригодния персонал
да се поддържат старите и да се установяват нови контакти и договорни отношения
да се работи по издигане имиджа на хотелския комплекс.

Източник: http://vsichko-za-firmata.com/


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) • 0 коментара • 190 прочитания • 3 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : трийceт и чeтири      


© Jabse 2020 • eServiceinfo.com • Pulsator • PoBlizo.com •