Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27628 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Позициониране на туристическия пазар на хотел

   от 12-05-2020 11:13 Позициониране на туристическия пазар на хотел : Jabse.InK (5.5/10) 264
В момента в Благоевград има приблизително 33 хотела, което е предпоставка за наличие на конкурентна среда. Местоположението на хотел „Езерец” има и предимства, и недостатъци. Отдалечеността от града в сравнение с повечето хотели може да се приеме от някои хора като главен недостатък, но наша цел е да елиминираме този недостатък и да го превърнем в предимство, а именно спокойната заобикаляща среда, природата и гледките, които предоставя локацията на хотела. За да бъде конкурентен, хотелът задължително трябва да предложи много високо качество на предлаганите услуги и конкурентни цени, които със сигурност биха привлекли повече потребители. В момента цените на услугите са сравнително ниски и е добре те да останат такива, за да се задържат настоящите клиенти и да бъдат привлечени нови. Основен конкурент е „Парк хотел Бачиново”, който поддържа високо качество на услугите, но при сравнително високи цени. За да бъдем добър конкурент, ние сме длъжни да постигнем също отлично качество и по- ниски цени. За локалния пазар е съществен ресторантът на хотела. До момента това е популярно място за провеждане на сватби, рожденни дни и други подобни мероприятия. Градът не е голям и местното население вече знае за предстоящите реформи в хотела и ресторанта. За добър старт, след приключване на ремонтните дейности, трябва да се работи върху популяризиране на местно ниво чрез:
- Изготвяне на много добро меню в ресторанта.
- Качествено обслужване, изразяващо се в грижа за клиента.
- Преференции за редовни посетители – могат да бъдат карти с отстъпки.
- Подобряване на материалната база в дългосрочен план, създаване на повече удобства за клиентите – поставяне на пост терминал за разплащане с кредитни карти, обособяване на спа център и детски кът, например.
- Подсигуряване на по-лесен достъп до комплекса – транспорт в късните часове. Така клиентите ще дойдат поне веднъж, и ще предпочетат да изконсумират средствата си в заведението, вместо да ги дадат за такси. А дошли веднъж, от нас зависи да направим така, че да дойдат пак и да доведат приятелите си.
- Предоставяне на „нещо повече” от написаното в менюто, например:
Кафето може да бъде поднесено с мляко, бисквитки, вода. Цената, разбира се бива калкулирана така, че да има печалба от този продукт и тя ще е сравнително по-висока, но клиентът остава доволен за това, че получава повече неща, отколкото е поръчал и платил. Т. нар. „бонуси” не се обявяват в менюто. Целта е само клиентът да бъде доволен и да рекламира обслужването и мястото, за да доведе нови клиенти.
- Конферентната зала е важна за привличане на потребители в локален аспект, обзавеждането в офиса също е добре да бъде решено така, че той да може да се ползва като втора зала при необходимост.

Източник: https://www.target-box.com


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : demagog • 0 коментара • 864 прочитания • 353 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : чeтириcтoтин трийceт и дeвeт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •