Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27399 • Коментари 1357  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Google Ads: 6 съвета, които ще повишат приходите ви

   от 20-05-2019 19:05 Google Ads: 6 съвета, които ще повишат приходите ви : Jabse.InK (5.6/10) 302

Добре познатата ни реклама в Google (или така нареченият Google Ads) е перфектният вариант за хора, които искат да докарат по-таргетиран трафик към своя уебсайт.


Тя е по-ефективна от познатите ни начини за реклама и по още една линия – тук плащате на клик (Pay Per Click), т.е. плащате едва когато знаете, че някой е видял рекламата ви и е посетил сайта.


Въпреки това, ако една кампания в Google Ads не е изградена както трябва, тя може да ви коства много повече, отколкото ви дава.


Затова се обърнахме към експертите от Eggblast, които ще ни разкрият няколко прости, но в същото време ефективни съвети, с които ще успеем да повишим приходите на нашата Google Ads кампания.


1. Използвайте релевантна „Лендинг“ страница

„Лендинг“ страницата (от Landing, в превод Приземяване) е мястото, на което потребителят ще се озове, след като кликне върху вашата реклама.


Колкото по-релевантна е тя, т.е. колкото повече тя отговаря на търсенето на потребителя, толкова по-високо Google оценява нейната стойност и резонно я класира по-напред.


Например: Ако потребителят търси словосъчетанието „шампоан за боядисана коса“, но „Лендинг“ страницата ви го отведе към общата селекция „Шампоани за коса“ или към категорията „Женска козметика“ това не би отговорило на неговите желания и потребности.


Поради това Google би оценил по-лошо вашата реклама и, съответно, би я класирал на по-ниско място.


2. Оптимизирайте негативните ключови думи

Негативните ключови думи предпазват рекламите ви от това да бъдат показвани на хора, които нямат потребност от вашите продукти.


Затова е много важно да подберете добре вашите негативни ключови думи и да помислите за всички възможни вариации, които биха попречили на вашата реклама да се покаже точно на хората, които искате да я видят.


Например: Ключовата дума „Въздушен филтър“ може да има две различни значения и да се търси от две коренно различни групи хора. Едните най-вероятно ще търсят въздушен филтър за своя автомобил, докато другите може би искат да си закупят уред, с който да прочистват въздуха у дома си.


3. Използвайте правилните „Match types“ за ключовите си думи

При изграждането на кампании, Google Ads предлага обособяването на ключовите думи в три различни групи, по-познати още като „Match types“. Тези видове биват:


Broad match – в тази група ключовите думи могат да се появяват при задаване на която и да е дума от словосъчетанието;


Phrase match – тук Google класира рекламата, когато дадена фраза от ключовото словосъчетание бъде зададена в търсачката;


Exact match – единствено при търсене на конкретната ключова дума или словосъчетание рекламата бива активирана;


Вървейки от първата към последната група обемът на достигнати хора намалява за сметка на ефективността на Clickthrough rate-а.


„Broad match“ е подходящ, ако желаете да получите много импресии, но там кликовете намаляват драстично, тъй като рекламата се показва на всякакви хора с различни потребности.


„Exact match“ е подходящ, ако търсите по-таргетиран трафик и повече кликове, за сметка на по-малкото импресии.


4. Запълвайте празното пространство в рекламите

Може да ви се струва, че при създаването на една реклама има прекалено много полета за рекламни послания, но не загърбвайте употребата им.


Постарайте се да използвате всяко едно празно пространство и да го изпълните на максимум с посланията, които искате да отправите към бъдещите ви клиенти.


Колкото повече послания имате, толкова по-голям е шансът всеки потребител да открие това, което търси през вашите думи.


5. Използвайте всички подходящи разширения в рекламите

Google Ads предлага богат асортимент от разширения (Extensions), които могат да бъдат добавени към рекламите.


Съществува разширение, което позволява добавянето на допълнителни реклами, такова, в което може да бъде поставен телефон за обаждания, както и разширение за поставяне на категории от сайта в рекламата.


Поинтересувайте се от всяка подобна функционалност и вижте как може да я използвате в полза на вашата кампания. Ще се изненадате колко полезни могат да бъдат тези разширения.


6. Не загърбвайте потребителите с мобилни устройства

Често хората, които нямат достатъчно опит с Google Ads, се задълбават в изграждането на кампания, която да е насочена към „Desktop“ потребителите и забравят, че голяма част от хората в интернет използват мобилни устройства.


В повечето случаи рекламата за мобилни устройства се различава от тази за настолни компютри, което изисква повече дооформяне и пригаждане на една реклама, за да може да пасне тя за всякакъв тип устройства.


Не се отказвайте от потребителите с мобилни устройства и не ги загърбвайте – те могат да формират една сериозна част от трафика във вашия сайт.



Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : DG • 0 коментара • 1031 прочитания • 366 уникални

таг : Google Ads Adwords реклама как да съвети Eggblast.com




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : шecтoтин трийceт и три      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •