Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27399 • Коментари 1357  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

РЕГУЛИРАНЕ ПОМПА ГНП НА СТЕНД

   от 12-03-2018 16:18 РЕГУЛИРАНЕ ПОМПА ГНП НА СТЕНД : Jabse.InK (5.4/10) 285
Регулиране на помпа ГНП на стенд от София Дизел Център.
Устройство и изисквания:

Помпа за високо налягане common rail е свързващо звено между частите под ниско и високо налягане на системата. Функцията й е през цялото време и при всякакви възможни експлоатационни условия на двигателя да осигурява достатъчно гориво под налягане. Същевременно помпата трябва да функционира през целия експлоатационен живот на автомобила. Това включва осигуряване на резерв гориво, което е необходимо за бързо стартиране на двигателя и бързо повишаване на налягането в горивната релса. Помпата високо налягане създава постоянно системно налягане в акумулатора на високо налягане (гориванта релса) независимо от впръскването на гориво – не се компресира по време на процеса на впръскване.

Като помпа високо налягане при леките автомобили се използва 3-бутална радиална помпа. При товарните автомобили се използват още и 2-бутални редови горивонагнетителни помпи. Предпочитаното място за монтаж на Помпа за високо налягане common rail е същото, където се намира конвенционалната разпределителна ГНП. Помпата се задвижва от двигателя посредством съединител, зъбни колела, верига или ангренажен ремък. Следователно оборотите на помпата са равни на оборотите на двигателя умножени по фиксиран коефициент. Помпеното буталце в помпата високо налягане компресира горивото. При три нагнетателни такта на оборот радиалната помпа създава застъпващи се нагнетателни тактове (няма прекъсване в нагнетяването), ниски максимални задвижващи въртящи моменти и равномерно натоварване върху задвижващата система на помпата. При леките автомобили въртящият момент достига 16Nm, т.е. само 1/9 от задвижващия момент, който е необходим за сравнима разпределителна ГНП. В резултат на това комън рейл системата поставя по-малки изисквания пред задвижване на помпата, отколкото конвенционалните системи за впръскване на гориво. Мощността, която е необходима за задвижване на помпата, се увеличава пропорционалано на налягането в горивната релса и оборотите на помпата (количество нагнетено гориво). При двулитров двигател Помпа за високо налягане common rail изразходва 3.8 kW мощност при номинални обороти и налягане от 1350 bar в горивната релса (при механична ефективност от порядъка на 90%). По-високият разход на мощност при комън рейл системите в сравнение с конвенционалните системи за впръскване на гориво се дължи на утечките и управляващите обеми в дюзата и –при помпите високо налягане тип СР1 – на пада на налягане до необходимото системно налягане през клапана за управление на налягането.

Радиалните помпи високо налягане, които се използват при леките автомобили, се смазват от горивото. Системите за товарни автомобили могат да разполагат с радиални помпи, които се смазват с гориво или масло, както и с двубутални редови ГНП, които се смазват с масло. Помпите, които се смазват с масло, са по-устойчиви на нискокачествени горива.

Помпи с високо налягане с няколко различни типа конструкции се използват при леките и товарните автомобили: съществуват версии на поколенията помпи, които се различават по дебита и налягането на нагнетяване.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : sofiadieselcenter • 0 коментара • 1077 прочитания • 346 уникални

таг : регулиране реглаж помпи помпа дизел ГНП rail common сервиз стенд




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : шecтoтин чeтириceт и двe      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •