Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27564 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Common Rail Дюзи - Рециклиране и Ремонт

   от 19-02-2018 15:48 Common Rail Дюзи - Рециклиране и Ремонт : Jabse.InK (5.7/10) 293
Вие питате- ние отговаряме
Ремонт на дюза е? Рециклиране на дизелова помпа представлява? Отговори на най- често задаваните въпроси за дизеловата горивна система.
Какви са основните предимства, когато се ремонтират дюзи при оторизиран сервиз на Delphi?
Дюзи, ремонтирани при оторизиран сервиз от мрежата на Delphi, имат:
- Генериране на нов калибриращ код за точна връзка с бордовия компютър и контрола на впръскване
-Вентил за управление покрит с диамантоподобен въглерод
-Прецизно изработен разпръсквач от Delphi за оптимално разпръскване, ниски емисии и подобрена производителност на двигателя.
Какво е важно докато се заменя/ремонтира дюза?
Комън рейл дюзите изискват много малки производствени толеранси на само няколко микрона. Допълнително, всяка дюза е уникална, изключителна като пръстов отпечатък, така че, когато дойде време за тяхната подмяна е важно сервизът да е оторизиран и обучен да се справя с тези прецизни компоненти, използвайки отиригинални части и оторизирано оборудване.
Как C2i/C3i кодирането засяга ремонта на дюзите?
Когато една дюза е ремонтирана, нейните характеристики ще бъдат променени. Следователно е много важно новият C2i или C3i код е разпределен на дюзата да отрази производителността на ремонтираната дюза. След като генерирането на кода е сложна процедура, специално оборудване за тест и софтуер са необходими за генерирането на тези кодове в резервните части. Само членове на оторизираната Delphi комън рейл мрежа притежава оборудването за точното генериране на C2i и C3i кодовете. Следователно ремонта на Delphi комън рейл дюзи трябва да бъдат извършени при оторизирани сервизи и ремонтираните дюзи трябва да бъдат закупени от само от оторизирани дистрибутори. За да откриете най-близкия оторизиран сервиз до вас посетете нашата мрежа от сервизи.
Как се репрограмира бордов компютър?
За да замените Delphi комън рейл дюза техникът трябва да използва диагностичен уред, който е способен да попълва C2i или C3i код в бордовия компютър. DS100E или DS150E на Delphi със Diesel Max софтуер са единствените устройства в независимите сервизи, които могат да предоставят тази възможност. В допълнение към тази уникална дизел способност простия, компактен уред предлага пълна диагностика на други електронни системи при превозните средства. С това техникът ще бъде способен да открива и изтрива грешни кодове, както и да прочита информация в реално време. DS уредът с Diesel Max софтуер е достъпен като част от центъра за обслужване на Delphi - Diesel module.
Какво е пиезо-инжектор?
Първо трябва да отбележим пиезо-елекртичния ефект. Ако един бар(набор от поне 100 пиезо елемента прикрепени един към друг) пиезо-електричен материал се пресова, потенциална разлика се създава между двата края. Ако обаче, барът е разтегнат, потенциална разлика от обратната полярност е създадена. Измереният волтаж зависи от приложената деформация - колкото е по-голяма деформацията, толкова е по-висок волтажът(в абсолютни стойности). Ако ситуацията е обратна и волтажът е приложен в двата края на бара, то барът ще се разшири или свие в зависимост от полярността на приложения волтаж. По същия начин както описано по-горе, колкото е по-висок волтажът, толкова е по-голяма деформацията(в абсолютини стойности).
Има два вида пиезо-електрични инжектори:
Electro-hydraulic injectors
Direct acting injectors
В първия случай, работещият принцип е идентичен с електромагнитен тип инжектор, но бобината е заменена с пиезо елемент, за да движи клапана, който контролира движението на иглата като променя налягането. Във втория случай, иглата е директно движена от пиезо елемента.
Как мога точно и ефективно да тествам излизащото налягане в дизеловата HP помпа?
Изходното налягане на ГНП може да бъде тествано използвайки специалния Delphi YDT 278 комплект. Ако налягането не е нормално IMV може да бъде заместено за калибриран неистински IMV(TDT410) и помпата може да бъде преразгледана, за да се потвърди функцията й.
Телематика - Какъв вид информация е изпратена към ремонтния център?
Информацията за превозното средство като диагностични кодове с грешки, планирана поддръжка, планирани проверки и състоянията на системата за зареждане се изпращат до шофиора на автомобила и ремонтния сервиз. Ремонтния сервиз използва тази информация да реагира, ако превозното средство има проблем и да помогне на шофиора на МПС-то да управлява поддръжката на автомобила си.
Кои превозни средства могат да бъдат снабдени с решението Delphi Connect в пазара за резервни части?
Системата Delphi Connected Car Telematics използва изпитателни протоколи за производителността на двигателя и подобрени данни като антиблокираща система и въздушни възглавници. Устройството Delphi Telematics се свързва в On-Board Diagnostics (OBD) Port, който е често срещан при повечето превозни средства произведени след 1994 година. Подкрепени от нашата експертна глобална инжинерна организация, ние имаме способността да общуване с превозни средства от повечето производители.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) sofiadieselcenter • 0 коментара • 960 прочитания • 334 уникални

таг : common rail дюзи инжектори рециклиране ремонт проверка дизел сервиз пиезо електромагнитни




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : шecтoтин и пeт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •