Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27399 • Коментари 1357  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Нови тенденции при бизнес хотелите

   от 14-01-2018 23:01 Нови тенденции при бизнес хотелите : Jabse.InK (5.5/10) 247
Развитието на технологиите се отразява на всеки един детайл от живота на хората. Проникването на високите технологии не подминава и бизнес хотелите. Специфичната таргет група, към която са насочени услугите на тези места за настаняване изисква още по – големи усилия за задоволяването на потребностите на клиентите. Тук не става дума само за качествено и надеждно технологично оборудване в конферентните зали, но и за комуникации в различните канали като социалните мрежи например. Смартфонът вече се превръща не само в средство за разговори, но и в устройство за плащане на сметки, ключ от хотелската стая и още и още. Какви нови тенденции се наблюдават в сектора?
– Автоматизация на услугите. Всеки бизнес хотел би искал да предостави на своите гости обслужване, което да задоволи и надмине техните очаквания. Именно поради този факт в някои места за настаняване се използват различни приложения за мобилен телефон, чрез които се поръчва румсервиз в стаята директно от смарфона на клиента. Възможностите за настаняване и напускане на стаята само чрез няколко кликвания от екрана на смарнфона са също много удобни, но все още не особено добре разпространени като вариант.
– Мобилни приложения за гостите. Лесни за ползване и с оптимална визия за работния процес тези приложения дават на гостите възможност за получаване на информация за избор и резервация на стаята, направено плащане, възможни допълнителни услуги, отстъпки при ползване на различни програми за настаняване. Когато даден клиент резервира стая в бизнес хотел и се интересува от конкретно събитие, по електронен път може да получи програмата на мероприятието и карта с маршрута до мястото на провеждане. Наличието на подобни апликации позволява на гостите да контролират своето бизнес посещение само от мобилния си телефон, което за които са непрекъснато в движение е огромно удобство.
– Стабилна и непрекъсната интернет връзка. Посетителите на бизнес хотел обикновено идват по работа и носят със себе си редица устройства, които трябва да бъдат свързани в интернет мрежата. Лаптоп, таблет, смартфон, електронен четец за книги. Немалко от посетителите имат проблем при свързване с хотелската мрежа и слаб трафик на данни. Обезпечаването с надеждна и бърза интернет връзка е сред ключовите фактори за задоволяване на тези потребности у клиента. Хотелската интернет мрежа трябва да бъда достатъчно силна, така че да издържи голямо натоварване без спад на скоростта.
– Връзка навсякъде. Посетителите трябва да знаят къде могат да отдъхнат, без да губят връзка с интернет. Ако хотела има ресторант с градина, където гостите да хапнат сред зеленина и уют, то там задължително трябва да има Wi-Fi. Същото се отнася с пълна сила и за местата за релакс като СПА зоната например.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : oliveshotel • 0 коментара • 855 прочитания • 290 уникални

таг : бизнес хотел бизнес хотели хотел софия




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : пeтcтoтин дeвeдeceт и чeтири      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •