Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27624 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Оригинални слънчеви очила - историята на Ray-Ban

   от 15-12-2017 16:18 Оригинални слънчеви очила - историята на Ray-Ban : Jabse.InK (5.5/10) 301
В продължение на почти 80 години Ray-Ban обосновава името си като най-емблематичната марка в очилата. От прилагането им в армията, защитавайки очите на пилотите от слънцето, помагайки на богатите и известните щитове срещу папараците; Ray-Ban се превърнаха в предпочитания избор за всички от обикновенни хора до филмови звезди.

С напредъка на технологиите през 30-те години, военните самолети успяват да достигнат много по-високи височини, като излагат пилотите на различни условия от тези, с които са свикнали. Тези нови условия донесоха с тях нови проблеми. Пилотите се оплакваха, че светлината от слънцето, веднъж над облаците, ги караше да се чувстват галени и да им дават главоболия.
Това бяха оплакванията, които подтикнаха генерал-лейтенант от американската армия да се обърне към базираната в Ню Йорк компания за медицинско оборудване, наречена Bausch & Lomb. Той ги помоли да проектират набор от очила специално за авиацията, които ще отклонят отблясъците на по-високи височини. След освобождаването на прототип с пластмасови рамки и зелени лещи, наречени "Anti-Glare", дизайнът се преоборудва с метални рамки и се преобръща като "Aviator". Точно в този момент се роди Ray-Ban. Това ново очила против заслепяване излезе в продажба през 1937 г., като заслужава огромен интерес както от широката общественост, така и от пилотите.
След Втората световна война Ray-Ban създава своя втори най-емблематичен набор от слънчеви очила "The Wayfarer", който включва дебела пластмасова рамка, за разлика от тънките метални рамки, които се виждат на други модели. Пътешественикът е хит в Холивуд и света на известни личности, като подобно на стила икона Джеймс Дийн приема очилата като част от външния си вид.
По това време Холивуд започна да оказва силно влияние върху това, което хората носеха, което видя, че Ray-Ban се превърна от практична марка, доставяща продукти за употреба в промишлени и военни приложения,както и в най-новата модна марка.
През 60-те години се наблюдава голям растеж свързан с слънчевите очила на марката Ray-Ban, който се разширява от 30 стила до 50 през 1969 г. за мъже, жени и деца. Привлекателността на Ray-Ban продължава да нараства през 60-те и 70-те години на миналия век, като Wayfarer все още е очила за избор на стилното съзнание през цялото десетилетие. Музикантите като Боб Дилън, които рядко се виждаха без тези очила, допълнително добавиха към популярността на Ray-Ban.
В края на 80-те години продажбите на компанията достигнаха рекордни висоти, тъй като техните слънчеви очила се виждаха на лицата като Майкъл Джексън, Джони Марър, Мадона и Елвис Костело.Други модели като Clubmaster също станаха мигновени класики.Маркови,мъжки и дамски слънчеви очила Ray-Ban намаление и най-ниски цени


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : OpticMag • 0 коментара • 1006 прочитания • 348 уникални

таг : слънчеви очила ray-ban слънчеви очила ray-ban Clubmaster Wayfarer Aviator Erika Raund-metal




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : ceдeмcтoтин и дeвeтнaйceт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •