Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27630 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Списък за преместване на офис част 1

   от 06-11-2017 13:52 Списък за преместване на офис част 1 : Jabse.InK (5.3/10) 242
Преместването на офис е доста различно от това на дома. Първата разлика е броя на хората, които ще засегне тази дейност. След това има още доста по – дълъг списък с неща, които трябва да бъдат свършени от различни членове на екипа или външни организации като фирми за хамалски услуги например. Неоспорим факт е, че при смяната на локацията на офиса ползването на хамалски услуги е почти задължително. Какво да се направи за да се улесни работата по смяната на офис локацията? Ето един примерен списък с основните моменти:
Планиране на оформлението и разпределението на новото пространство.
Задължителен елемент преди стартиране на организацията по преместването е задължително намирането на нов такова и съставянето на план за неговото реновиране, ако е необходимо. На първо място несъмнено стои подборът на подходяща локация. Обема на другите дейностите зависи много от броя служители, дали се очакват много нови такива в кратко време, колко отдела има в настоящия формат, какъв тип пространство е необходимо – отворено или всеки отдел в различна стая. Списъкът е безкраен, но ако има идея за голямо разместване на настоящата конфигурация в компанията е добре да се направи архитектурен план на новия офис и съответните ремонтни работи. Не на последно място е и планирането на бюджет за местене, като това може да се състави с помощта на избраната фирма за хамалски услуги.
Технологии
21-ви век е напълно немислим без технологиите. Новият офис задължително трябва да бъде снабден с необходимите кабели за интернет, да се монтират отоплителни тела, когато няма общо отопление в цялата сграда, подбор на места за поставяне на контакти, рутер или рутери, ако има нужда от повече, планиране и разпределение на захранването и т.н. След нанасянето на новото място служителите трябва да могат веднага да започнат работа. Може да се използва компютърния отдел на компанията или външна фирма, която да подготви всичко и дори да свърже работните компютри в деня на местенето.
Избор и транспорт на мебели от фирма за хамали
Тук вариантите са два – да се използва обзавеждането от стария офис или да се закупи напълно ново. Когато ще се разчита на изцяло нови мебели старите може да се продадат или дарят – въпрос на избор на компанията. При ползването на старите мебели това трябва да се уточни с фирмата за хамалски услуги, която ще се занимае с транспорта. Те може да разглобят и сглобят в новия офис обзавеждането, така че да отпадне още една грижа. Вариантите са различни, но важното е предварително да е ясно какво ще се прави, за да може и фирмата за хамалски услуги да даде най – добрите условия за услугата по преместване.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : evrohamali • 1 коментар • 795 прочитания • 284 уникални

таг : Хамали преместване преместване на офис хамали за преместване фирма за преместване




Попътрн Вятър
( 1 ) 23-03-2024 11:36 ч.
Преместване на офис е важно и преместване на дома не трябва да се подценява.....
Стига с тия дълги фермани, дето пишете, а вижте истинските фирми как работят:
преместване на дома

Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : триcтa и ceдeм      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •