Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27613 • Коментари 1384  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Поддръжка на Фейсбук страницата ви

   от 18-05-2017 15:08 Поддръжка на Фейсбук страницата ви : Jabse.InK (5.4/10) 297
Трайно наложилата се тенденция през последните години за поддръжка на фирмена Фейсбук страница изисква намесата на специалисти или добра теоретична подготовка от ваша страна.
Има някои основни моменти, които не трябва да се пренебрегват, ако искате страницата ви да работи за вас, да е ефективна, представителна и да се харесва от потребителите.
Трябва да сте наясно, че потребителите много лесно могат да изгубят интерес към страницата ви, ако не осигурявате регулярни постове в нея или не осъществявате контакт с феновете си.
Ако не публикувате нищо, вашата страничка ще спре да се показва в news feed- а на феновете. Точно поради тази причина е задължително да бъдете максимално активни в публикациите си и едва тогава можете да бъдете сигурни, че Фейсбук страницата ви ще работи ефективно за вас.
Редовните публикации създават впечатление за актуалност. Ако нямате достатъчно време за ежедневно публикуване, социалната мрежа има специален инструмент, който позволява да заредите предварително желаните публикации и да се появят в желаното от вас време.
В случай, че това, което искате да представите на потребителите, може да бъде снимано, препоръчително е да намерите добър фотограф, който да направи професионални снимки.
За поддръжката на Фейсбук страницата ви от съществено значение е логото. Така феновете ще свързват видените публикации с вашето лого. Социалната мрежа има ефективни дизайнерски инструменти, които да прибавят отличителни елементи, привличащи потребителското внимание и акцентиращи върху моменти от поста.
Наличието на специален бутон, който приканва потребителите към определено действие, наречен „Call to action“. Когато имате нужда от промоция на поста, целящ достигане до максимално голяма аудитория , можете да изберете аудиторията си според интереси, пол, местоживеене и др.
Направените коментари на потребителите под постовете ви, не трябва да остават без отговор. Ако страничката ви промотира онлайн магазин, резултатът от липсата на контакт може да доведе до загуба на поръчки и интерес от страна на потребителите.
Източник: Блогът на Яни


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) taloveca • 0 коментара • 1266 прочитания • 298 уникални

таг : фейсбук фейсбук страница




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : пeтcтoтин и пeдeceт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •