Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27649 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

Десетте най-големи неща, които се случиха до момента за 2016 година в РРС кампаниите

   от 21-08-2016 16:09  статия на деня Десетте най-големи неща, които се случиха до момента за 2016 година в РРС кампаниите : Jabse.InK (5.5/10) 363
Големи промени в текстовите реклами, възраждането на наддаването от устройства и възможностите в LinkedIn са сред анонсите, които имат големи последици за маркетьорите в търсачките.

Платените търсения може да започнаха без произшествия през 2016, но това затишие не продължи дълго. Още в началото на февруари, имаше истински прилив от анонси, които достигнаха своя пик на срещата на върха за представянето на Google, която се състоя на 24 май. Тези анонси до голяма степен обобщават това върху което маркетьорите има да работят през втората половина на годината. Ето и един поглед назад, към всички по-сериозни актуализации на функции, пускания и новини от Bing Ads на Майкрософт и Google AdWords до тази година.

Новата мрежа на Bing

Още през първата седмица на новата година, Bing превзе захранването на търсенията и рекламните търсения в AOL от Google. За 10-годишнта сделка, рекламите се обслужват от AOL и AOL обединява партньорите търсачки.
През февруари, Майкрософт официално де отдели от Yahoo с пускането в интернет на Bing мрежата. През април 2015, двете компании обявиха какви суми е струвало разстройването на алианса на търсачките след пет години от 10-годишна сделка. Bing продължава да обслужва голяма част от рекламите в резултатите на Yahoo, но сега управлението е напълно отделено, и Bing Ads увеличи силата на продажбите на 450 и прехвърли над 10,000 управлявани акаунта в Северна Америка. И говорейки за преход, главния мениджър на продажби и услуги в световен мащаб на Майкрософт, Лин Кьолсо, споделя, “На нас ни отне пет години да завъртим глобално извън алианса на търсачките… и ние развихме 90 процента от това за по-малко от шест месеца.”

Довиждане, реклами в дясната страна на резултатите

През февруари, Google потвърди, че те вече няма да обслужват текстовите реклами в дясната страна на резултатите на десктопа. Този ход обединява начина по който текстовите реклами ще излизат на всички устройства и проправи път за обявяването на разширените текстови реклами на Google (за което ще споменем и по-долу).

За повече информация относно промяната и нейното влияние може да проверите: Какво означават тези промени за маркетьроите в търсачките, статия от Алистър Дент, както и Защо да не реагираме пресилено, от Кевин Райън. Фредерик Валейс предлага съвети относно това как да отговорите. Лари Ким и Анди Телър споделят възгледите си за това какво ще се случи в близките дни относно промените и как това ще се отрази на наддаването. И накрая, ето какво има да сподели Мат Лоусън, от Google, относно причините, които стоят зад тези промени.

Големи промени в рекламите за Local & Maps

През април, Google започна да показва реклами в Local Finder, което е страница на резултатите на Local & Maps, до която потрибетелите стигат като кликнат върху “More places” от местният троен-пакет на основните резултати в търсачката.

Също така от април, Гугъл вече не категоризира Maps като партньор търсачка. Промяната означава, че само реклами с разширение на местоположението ще могат да се показват в Maps, и това също така означава, че рекламодателите могат да се откажат от търсачките партньори и все пак да показват реклами в Maps.

По-късно същия месец, Google започна използването на лилави етикети на рекламите в Maps. През май, на Google Performance Summit /срещата на върха за представянето на Гугъл/, Сридер Рамасвами, ръководител реклами и търговия, анонсира, че в Maps ще има Promoted Pins, като за това се вземе страница от Waze, която е собственост на Google. 

Рамасвами също така сподели, че една трета от мобилните търсения сега са местни и нарастват 50 процента по-бързо от мобилните търсения общо. Следващата граница за рекламите е в Local Pack /местния пакет/ на резултите при търсене. Глобалният продуктов ръководител за местните реклами на Google, Али Турхан, обсъжда тестването на компанията да показва реклами в (или вероятно и над) пакета от първоначалния списък при SMX Advanced. Ние със сигурност знаем, че тези реклами предстоят, но как ще изглеждат и точно къде ще бъдат поставени, все още се тества.

Източник: WebsiteDesign


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : Slavcho Panov • 1 коментар • 2706 прочитания • 533 уникални

таг : PPC google adsense




(гост) Webnime
( 1 ) 11-09-2017 11:21 ч.
Здравейте! Поздравчвам Ви за полезното четиво! https://webnime.com/
Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : чeтириcтoтин пeдeceт и двe      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •