Вход • Пиши • RSS | Календар • Капсули • Автори 804 • Статии 27667 • Коментари 1385 |
Какво означава онлайн реклама?от 25-02-2016 14:26Онлайн рекламата е маркетингова стратегия, която включва използване на Интернет като среда за получаване на трафика на уебсайт и мишена за доставки на маркетингови послания към правилните клиенти. Онлайн рекламата е насочена към определяне на пазарите, чрез уникални и полезни приложения. От началото на 90-те години се наблюдава експоненциално нарастване на растежа на онлайн реклама, която се превърна в стандарт за малки и големи организации. Онлайн рекламата е известен също като интернет реклама. Основно предимство на онлайн реклама е бързо популяризиране на информация за продукта, без географски ограничения. Голямо предизвикателство е развиващата се област на интерактивна реклама, която поставя нови предизвикателства за онлайн рекламодателите. Онлайн рекламите са закупени чрез един от следните общи превозните средства: Цена на хиляда (CPM): При която рекламодателите плащат, когато техните послания са изложени пред специфични аудитории. Цена на кликване (CPC): Където рекламодателите плащат всеки път, когато потребител кликне върху рекламите им. Цена на действие (КПД): Рекламодателите плащат само, когато се извършва определена дейност (обикновено за покупка). Примери за онлайн реклама от The Viking включват банер реклами, страниците с резултати от търсене на двигателя, обяви за социални мрежи, имейл спам, онлайн обяви, изскачащи прозорци с обяви, контекстни реклами и шпионски софтуер. Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 : автор : (гост) keiti • 0 коментара • 888 прочитания • 305 уникални таг : фирма за уеб дизайн сео маркетинг и реклама |