Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27651 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

ПЕТ НАЧИНА ДА НАПРАВИТЕ СТОМАТОЛОГИЧНИЯ СИ КАБИНЕТ ПРИВЛЕКАТЕЛЕН ЗА ПАЦИЕНТИТЕ

   от 03-11-2015 14:39  статия на деня ПЕТ НАЧИНА ДА НАПРАВИТЕ СТОМАТОЛОГИЧНИЯ СИ КАБИНЕТ ПРИВЛЕКАТЕЛЕН ЗА ПАЦИЕНТИТЕ : Jabse.InK (5.3/10) 300
Повечето хора чистосърдечно си признават, че винаги, когато се сетят за зъболекарски кабинет, настръхват.
Какво трябва да направите, за да накарате вашите пациенти да идват с удоволствие при вас?
Постарайте се да подредите и обзаведете кабинета си по различен начин от традиционните зъболекарски кабинети- папки с картони, натрупани на бюрото, бели стени, скучни бежови гишета, зает и недружелюбен персонал. Отстранете всичко това и пациентите ще се увеличат неусетно.
Първоначалните впечатления на пациентите са определящи за това дали ще ви посетят отново и дали ще ви препоръчат на своите познати. Приятната обстановка и отзивчивия персонал, както и вашето добро отношения към тях и болката им, ще ги доведе отново при вас.
i. Разрешете на персонала си да се забавлява.
Започнете с приятната визия на офиса. Внесете живот, веселие и разнообразие в него. Не карайте пациентите си да се чувстват като в лекарски кабинет. Накарайте ги да се почувстват добре дошли и ги обградете със специално внимание.
ii. Нaeмайте забавни хора в офиса.
Техният забавен характер ще се отрази положително върху настроението на пациента и той няма да се поколебае, когато има нужда от зъболекарска помощ, да дойде отново.
iii. Третирайте пациентите си като хора
Научете нещо повече за пациентите си. Поинтересувайте се за семействата им, децата, болката им. Всеки е щастлив, когато установи, че събеседникът му се интересува от него.
iv. Ключови пациенти
По време на сутрешната оперативка набележете кой пациент ще отървете днес от болката и ще го направите по- щастлив и по- красив. Помислете и кой е най- лошия ви пациент и как можете да промените мнението му за зъболекарските услуги. Изненадайте го и го направете свой приятел.
v. Променете обстановката
Направете стените на офиса по- цветни, украсете и с нещо забавно.
Пуснете приятна музика. Всеки човек обича музиката. Тя се отразява чудесно на настроението.
Отбелязвайте всеки празник с подходяща украса.
Забавната практика е успешна практика. Забавлявайте се всички заедно, така ще карате и служителите ви да се чувстват добре и да отдават всичко от себе си. Така ще радвате и пациентите си.
Пробвайте! Лесно е! Няма какво друго да губите, освен лошото си настроение.

В Стоматологичен център - "България дент" е един от малкото стоматологични кабинети, в който се чувствате уютно.
Стоматологичен център - "България дент"


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : lilqna • 0 коментара • 1793 прочитания • 364 уникални

таг : стоматологичен кабинет зъболекар софия детски зъболекар




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : двecтa трийceт и oceм      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •