Вход • Пиши • RSS | Календар • Капсули • Автори 804 • Статии 27646 • Коментари 1385 |
Онлайн брандове, магазини и пазарно ориентиране на сдъържаниетоот 20-05-2015 11:16Съдържанието може да е основна платформа на вашия маркетинг, но е нужно много находчиво отношение към темата. В този ред на мисли е повече от удачно да се обърнете към световните онлайн магазини, които се отличават с вече разработена стратегия за пазарно ориентиране посредством използването на съдържаниет като блог публикации, видеоклипове или снимки. Разбира се, всеки малък онлайн магазин може да се ограничи до собтвените си ресурси и бюджет, за да последва примера на по-успешните конкуренти в световен мащаб. Примерите, които по-големите дават са свързани с генерирането на съдържание, което споделя ценностите на таргета. Например, ако вие продавате екологични стоки и уреди, то темата за опазването на околната среда със сигурност би била от голямо значение за вашите потребители. Споделяйки техните ценности, вие по много елегантен начин привличате потребителските нужди на този таргет и възможността те да пазаруват от вас при нужда, се увеличава. Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 : автор : (гост) Борис • 0 коментара • 842 прочитания • 298 уникални таг : онлайн магазин |