Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27727 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

5 начина да направим първия си онлайн магазин за продажби

   от 02-03-2015 19:59 5 начина да направим първия си онлайн магазин за продажби : Jabse.InK (0.0/10) 0
Като онлайн търговец, който първата си продажба символична, е необходимо да се знаят някои тънкости. Така например, за да завършите първата продажба звучи просто, но оптимизмът и увереността, могат да донесат и най-голямата повратна точка в живота на бизнеса ви. Въпреки това, не позволявайте на простата концепция за първа продажба да ви подведе. Достигането до първият клиент понякога може да бъде дълга и трудна битка. За да направите тази битката по-лесна и да се спечелите предлагаме ви 5 безпогрешни начина за продажба:
1. Изпратете безплатни мостри, които да оказват влияние. Интернет е пълен с влиятелни блогъри, журналисти, предприемачи предлагащи всичко от широк кръг от индустрии и ниши. Много от тях имат много последователи в социалните медии и лоялните аудитории на своите интернет страници са така ценни за всеки бизнес. Изпращането на безплатна проба на продукта на такива влиятелни хора в рамките на вашата индустрия може да ви даде възможност по-лесно да ви оценят.
2. Стартирайте свой собствен интернет магазин - ако вече не използвате блог, свързан с вашия магазин или продукт, възползвайте се от неизчерпаем потенциал на маркетинг съдържанието. Чрез производството на свободни, ценно съдържание, вие ще създадете доверие в марката си и ще държите хората информирани за всичко ново, което предлагате.
3. Изграждане на е-мейл списък – целите са абсолютно задължителни и оправдани. В действителност, според изследване, 60% от анкетираните търговци, се доверяват на имейл маркетинг.
4. Спонсори на събития – в някои случаи, спонсорирането на събития може да направи чудеса. В други случаи то може да бъде огромна загуба на време и ресурси. За да се избегнете последното, ще трябва да си направи изследвания. Първо, трябва да се уверите, че сте избрали правилният случай да спонсорирате. Търсене на събития, където участниците в действителност ще се интересуват от вашите продукти и след това да разберете колко потребители ще бъде присъстват по списък. След като получите обща представа за различните видове събития и размери, можете да започнете да сортирате по цена на придобиване. По време на събитието демонстрирайте някои от вашите най-интересните продукти, разкажете историята си, предложете безплатни материали.
5. Не забравяйте, че важно маркетинга е съдържанието. Възползвайте се максимално от възможностите, които предоставя глобалното пространство.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : (гост) кeiti • 0 коментара • 266 прочитания • 38 уникални

таг :




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : двecтa и дeвeтнaйceт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •