Вход • Пиши • RSS | Календар • Капсули • Автори 804 • Статии 27727 • Коментари 1385 |
5 начина да направим първия си онлайн магазин за продажбиот 02-03-2015 19:59Като онлайн търговец, който първата си продажба символична, е необходимо да се знаят някои тънкости. Така например, за да завършите първата продажба звучи просто, но оптимизмът и увереността, могат да донесат и най-голямата повратна точка в живота на бизнеса ви. Въпреки това, не позволявайте на простата концепция за първа продажба да ви подведе. Достигането до първият клиент понякога може да бъде дълга и трудна битка. За да направите тази битката по-лесна и да се спечелите предлагаме ви 5 безпогрешни начина за продажба: 1. Изпратете безплатни мостри, които да оказват влияние. Интернет е пълен с влиятелни блогъри, журналисти, предприемачи предлагащи всичко от широк кръг от индустрии и ниши. Много от тях имат много последователи в социалните медии и лоялните аудитории на своите интернет страници са така ценни за всеки бизнес. Изпращането на безплатна проба на продукта на такива влиятелни хора в рамките на вашата индустрия може да ви даде възможност по-лесно да ви оценят. 2. Стартирайте свой собствен интернет магазин - ако вече не използвате блог, свързан с вашия магазин или продукт, възползвайте се от неизчерпаем потенциал на маркетинг съдържанието. Чрез производството на свободни, ценно съдържание, вие ще създадете доверие в марката си и ще държите хората информирани за всичко ново, което предлагате. 3. Изграждане на е-мейл списък – целите са абсолютно задължителни и оправдани. В действителност, според изследване, 60% от анкетираните търговци, се доверяват на имейл маркетинг. 4. Спонсори на събития – в някои случаи, спонсорирането на събития може да направи чудеса. В други случаи то може да бъде огромна загуба на време и ресурси. За да се избегнете последното, ще трябва да си направи изследвания. Първо, трябва да се уверите, че сте избрали правилният случай да спонсорирате. Търсене на събития, където участниците в действителност ще се интересуват от вашите продукти и след това да разберете колко потребители ще бъде присъстват по списък. След като получите обща представа за различните видове събития и размери, можете да започнете да сортирате по цена на придобиване. По време на събитието демонстрирайте някои от вашите най-интересните продукти, разкажете историята си, предложете безплатни материали. 5. Не забравяйте, че важно маркетинга е съдържанието. Възползвайте се максимално от възможностите, които предоставя глобалното пространство. Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 : автор : (гост) кeiti • 0 коментара • 266 прочитания • 38 уникални таг : |